Често задавани въпроси (FAQ)

Как мога да направя поръчка?

Можете да поръчате по 3 начина:

  • През нашия сайт
  • През страницата ни във Facebook (на лично съобщение)
  • На телефон: 0888 801 706

Ще получите имейл при постъпване и потвърждаване на поръчката.

Как да платя?

Заплащането на поръчката може да стане чрез наложен платеж при получаване на поръчката.

Каква е цената на доставката?

За всички поръчки над 99лв, доставката е безплатна. За поръчки под тази стойност, доставката е според тарифния план на избрания от вас куриер (Спиди или Еконт).

Кои куриери използвате?

Спиди и Еконт. Доставката може да е както до личен адрес, така и до офис на куриерската фирма.

Мога ли да върна продуктите?

Да, можете да върнете закупените продукти съгласно общите ни условия. Можете да се запознаете с тях на този линк:

Как мога да върна продуктите и си получа парите обратно?

За да можем да бъдем максимално ефективни, препоръчваме да се свържете с нас на тел. 0888 801 706 или e-mail:hello@skintime.com и наш консултант ще ви запознае с процедурата, за да може всичко да стане лесно и без забавяне! Имайте предвид, че разходите свързани с връщане на продуктите са за сметка на клиента.

Мога ли да прегледам продуктите преди да заплатя?

Поради естеството на предлаганият продукт, не предлагаме опцията преглед преди заплащане. Но в случай, че не желаете да задържите продуктите или те не отговарят на очакванията ви можете да ги върнете в 14 (четиринайсет) дневен срок от датата на получаване.

До колко време мога да очаквам доставка?

След потвърждаване на поръчката, доставката е в срок 2-3 работни дни.

Къде се произвеждат продуктите?

Козметиката на SkinTime се произвежда в Европейския съюз.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас