Можете да поръчате по 3 начина:
Ще получите имейл при постъпване и потвърждаване на поръчката.
Заплащането на поръчката може да стане чрез наложен платеж при получаване на поръчката.
За всички поръчки над 100лв, доставката е безплатна до офис на Спиди. За поръчки под тази стойност, доставката е според тарифния план на избрания от вас куриер (Спиди или Еконт).
Спиди и Еконт. Доставката може да е както до личен адрес, така и до офис на куриерската фирма.
Да, можете да върнете закупените продукти съгласно общите ни условия. Можете да се запознаете с тях тук.
За да можем да бъдем максимално ефективни, препоръчваме да се свържете с нас на тел. 0888 801 706 или e-mail: support@skintime.com и наш консултант ще Ви запознае с процедурата, за да може всичко да стане лесно и без забавяне! Имайте предвид, че разходите свързани с връщане на продуктите са за сметка на клиента.
Поради естеството на предлаганият продукт, не предлагаме опцията преглед и тест преди заплащане. Но в случай, че не желаете да задържите продуктите или те не отговарят на очакванията Ви, можете да ги върнете в 14 (четиринайсет) дневен срок от датата на получаване.
*Молим да обърнете внимание, че за да можем да възстановим цялата заплатена стойност, продуктите трябва да бъдат в напълно запазен търговски вид (неотваряни).
*Поради хигиенни съображение, козметични продукти не се заменят или връщат.
След потвърждаване на поръчката, поръчката се доставя на следващия работен ден или според графика на купиера.
Козметиката на SkinTime се произвежда в България.